Snabb update!



Slänger in ett snabbt inlägg nu för jag har en del att göra och tänkte försöka gå och lägga mig ganska tidigt eftersom jag är så trött (som vanligt) och eftersom dagen imorn blir ganska hetsig. Imorn åker vi nämligen till Karlberg på ledarläger över helgen, och innan dess ska jag till skolan, handla lite i centrum och äta och packa det sista!

Hittade två plagg på HM idag som jag lade undan till imorn! En topp i chiffongliknande material där mycket av den övre delen var virkad och en söt jumpsuit med ett härligt mönster i färgerna svart, vitt och orange som blir perfekt till både fest och att resa i till sommaren! 

Lyckades även knipa en den vita toppen som jag visade i ett tidigare inlägg från Concious collection i min storlek från skyltfönstret! Har bokat den, så de ringer när den tas ner. Den tog ju slut i min storlek på en gång, så nu är jag verkligen glad haha! Nej, nu måste jag dra folket! Ha det bäst!
Kramen


Den här fina är nu bokad av mig och tas hem någon gång
nästa vecka antagligen!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0