Ännu en kompiskväll!




Åh jag älskar verkligen sommaren! Och den här sommaren har dessutom varit den bästa någonsin! Har haft saker att göra hela tiden, träffa massor av vänner, vara på mitt vackra landställe, resa i Europa och ha avkopplande stunder för mig själv då jag bara får andas och tänka. Kan det bli bättre? Visserligen suger det att skolan börjar om tre veckor, men shit vad mycket jag kommer kunna leva på den här hösten, att tänka tillbaka på! Nej den här sommaren har varit grym, och terminen kommer bli lika grym!

För att återgå till idag, så kom jag hem från Täby centrum för en dryg timme sen där jag uträttade några saker innan jag och Emma tog en glass och satte och vid fontänen och solade lite. Nu har jag bara slängt fram kläder på sängen och börjat förbereda att åka ut till landet imorn. Alla kläder är nog framme nu, bara necessären som fattas tror jag. Vill helst bli klar med det så snabbt som möjligt, för om ett tag kommer Almisen hit, och då blir det poolhäng, middag hos mig och sen en kopp te på altanen då vi bara ska prataprataprata! Underbara sommar kallas det!



Alma och jag i London i höstas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0