Hemma igen




Hej fina! Har ni haft det bra? Hoppas det, jag har iallafall haft två underbara veckor i Sardinien och jag kom hem tidigt imorse. Bilderna är inte överladdade än, så de får vänta, men nu taggar jag för fullt inför resten av lovet!

På onsdag åker jag och papi ut till landet, och det plus grillkväll, kanske allsång, Harry Potter och mycket vänner är vad de närmsta veckorna kommer bestå av! Idag och imorn kommer dock bli ganska stressiga, förutom att jag lyckats klämma in en fika med några pinglor som jag längtat efter imorn! Ska bli så trevligt att få krama om dem och ösa ur sig onödigheter.

Idag har jag hållit på hela dagen med att röja. Klippt gräsmattan två gånger, sorterat tvätt, tvättat, städat och tog en efterlängtad dusch med hårtvätt efter att i fyra dagar inte haft tillgång till någon dusch! Äckligt värre, men nu känns allt bra igen!

Måste fortsätta nu, men ha det fint så hörs vi antagligen imorn!
Kram


Två snyggingar! Jag och Jonas i Ängsan för ett tag sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0