Kvarnparkssbadet



Hej allihopa! Just nu sitter jag på Kvarnis och ser på när Emma ska börja sin lektion. Uppdateringen har varit sämst, men det beror på att jag verkligen har haft sommarlov och utnyttjat det till fullo! Men flera inlägg är på gång, till exempel bilder från min mysiga kompishelg på landet, dagarna hos Astrid och mer, det blir möjligen en del när jag kommer hem! Jag sov iallafall hos Emma inatt och gick upp klockan 7 för att hinna till hennes jobb, där jag som sagt är nu! Hon slutar 10, och då kanske vi åker in till Vaxholm om vädret skulle bli bra, annars hem till
Emma igen för en dag i soffan framför film tror jag. Skriver när jag kommer hem, ha det fint!
Kramen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0