Second Day of Vacation, Last Day Home




Hallå allihopa!

Jag vaknade för en timme sen ungefär, och har sovit ca 15 timmar inatt! Helt otroligt skönt! Nu ska jag spendera sommarlovets andra dag genom att besöka min älskade mormor för att fika med henne, och att stressshoppa de sista sakerna till resan!

Japp, vi åker ju imorn! Bort från kalla Sverige till VÄRMEE! Sardinien blir det till den 4 juli ungefär, vilket jag längtar mig galen till! Just därför kommer den här dagen bli väldigt stressig, eftersom jag har så mycket att fixa! Men jag slänger nog in ett par inlägg till, så vi hörs ikväll!
Kram



Bild lånad av Lucy, hon och jag på Rindöfärjan iförrgår påväg till Astrid med klasserna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0