20 Oktober



Hej allihopa, eller jag ni som fortfarande läser! Kan säga att jag var förvånad över att antalet läsare inte var nere på 0, men det får mig att känna dåligt samvete. Som ni säkert har märkt så har jag tagit en stor paus från bloggandet, och det av många olika anledningar. Helt ny skola, nya vänner, dans flera gånger i veckan, en ledarutbildning som ska slutföras plus att jag har varit så lyckligt lottad att jag fått träffa mina underbara vänner nästan hela helgerna! Så jag ska verkligen inte klaga, men bloggandet har ju hamnat i kläm kan man ju säga.

Jag vet inte hur mycket tid jag kommer ha för bloggen, men jag ska göra mitt bästa för att uppdatera då och då, ibland blir det oftare än andra gånger. Funderade på att lägga ner bloggen ett tag eftersom jag inte skrivit på så länge, men jag behöver få skriva och göra det jag tycker om, och som den geek jag är tycker jag om att blogga, dela med mig av min vardag, lägga upp bilder etc. Så jag ska göra mitt bästa, det lovar jag!

Just nu sitter jag iallafall hemma, redo att sätta igång med min hemtenta i historia som ska vara inne på måndag! Helgen är dock väldigt planerad, så jag är ganska tvungen att sätta igång nu. Men två sidor ska ju inte vara allt för svårt att få ihop! Börjar klockan 12.10 i skolan idag, slutar runt tre och sen blir det ett danspass med Madde inför hennes projekt! Det blir bara hon och jag idag, vilket ska bli riktigt kul! Skönt att röra på sig också.

Nu måste jag sätta igång (KILL ME!!), ska snart göra en kopp te så det blir lite trevligare, och sen blir det historia i två timmar! Ha det fint folket så hörs vi!
Kram


På Öland för några veckor sen, Rebecca och jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0