Freaky Friday



Hej alla fina! Jag är hemma nu och ska snart fixa mig för att sova, är sjukt trött efter veckan! Ska bli så skönt att få krypa ner under täcket haha! ;)

Men kvällen har iallafall varit riktigt bra! Började med att jag och Maja gick till centrum direkt när skolan var slut, tog en latte och pratade lite innan vi åkte till henne och ordnade några saker. Därifrån stack vi till Ica och handlade olika saker som vi sen lagade en jättegod middag på hemma hos mig medan vi hade tjejsnack. Maja lyckades övertala mig att följa med henne och träffa några människor istället för att ha myskväll hemma som jag var mest taggad på haha! Men det blev riktigt trevligt, kom hem strax efter tolv och tog då en kopp te med Alma innan hon gick hem.

Ganska lång kväll, men härlig var den! Nu måste jag dock verkligen sova, håller på att dö här haha! Ska upp ganska tidigt imorn, har en del jag ska hinna med. Ha en grym fredagsnatt så hörs vi!
Kram


Bjuder på en bild från början av terminen, saknar er♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0