Snart familjemys!!

Hallå hallå!! Just nu sitter jag i Täby centrum och väntar på min buss som går om typ 20 minuter. Jag ska hem och packa, och sen vara med familjen hela kvällen. Bara äta middag, prata och se på film, det var länge sen! Imorn åker ju jag till Karlberg på ledarläger i fem dagar med några av mina bästa vänner och jag längtar brutalt mycket! Ska bli så skönt att få komma ut dit igen, bara mysa runt i mjukisbyxor och ha det allmänt gos! Efter skolan idag så fikade jag med min vän Astrid i ett par timmar, vi hade massor att prata om eftersom vi inte träffas så ofta längre. Jättetrevligt var det, och sen gick jag och köpte två plagg plus hyrde film innan jag satte mig här. Min dag folket, hoppas nu ni får det grymt ikväll och inatt så hörs vi! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0