Those Little Moments




Jag känner mig så lugn just nu. Ett alldeles tomt och tyst hus. Blå himmel och vacker nedgående sol utanför fönstret. En avklarad hemmatenta som är inskickad och bara lite plugg kvar. Min första riktigt lugna stund den här helgen, en underbar känsla!

Idag kom jag hem runt två och har sen pluggat lite av och till, så nu återstår bara franskan. Jag har haft det superfint hos bror och hans tjej, vi har bara slappat och ätit gott, oj vad jag har saknat dem! Det blir liksom så, att med allt som är så nytt nu, blir min familj och mina närmaste vänner det enda stabila och riktigt trygga jag har. Därför är det skönt med långa kramar, sjukligt dålig humor och massor av skratt tillsammans med dem, mycket kärlek! Mami och papi kommer hem först inatt, men om några timmar kommer min andra bror och flickvän hit för att sova här. Så vi ska laga middag och prata, mysa järnet haha!
Ha det så gott så hörs vi, kram!



My life's like a raindrop. Trying to hold on to what I have. Sometimes I fall, but I always rise again.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0